torsdag 6 november 2008

Until you

Nu kom jag just från skolan, torsdag igen då! Igår skrev jag inget inlägg för att vårt tangentbord vill inte finnas till igår så man kunde inte använda det ;s kom inga bokstever :o men igår dammsugade jag köket och sen kollade jag 4 avsnitt lost, såååå jvla bra! Men tillbaka till idag! Idag hade vi först husse x2, lagade jättemega mumsit! köttkotlett,ris,paprika fräs och till efterrätt blev det fruktsallad! När vi ätit upp nästan allt säger kerstin att vi får mannagrynsgröt idag till lunch. fatta att man blir störd :s Nu har jag skrivit 3 lappar per dag i 3 veckors tid i hande jvla lådon att dom skall göra mannagrynsgröten! Vad får man tillbaka? att dom lagar den på torsdag vilket innebär då inte jag går och äter något eftersom jag då har haft husse ;@ men jag började ida då att skriva 3 lappar till ;> Sen hade vi modde vi tittade klart Eragon, bra film! Sedan matte, ja tyckte att det inte blev så mytcket räkning för min del, satt och ritade gubbar som hette rubert med tobak och öl i handen på daanis arm! För dom andra blev det inte heller så mycket räkning.. Vissa kastade böcker på varandra andra suddis. Andra satt och drog sockorna av varandra och kastade dom! usch va vi e mogna! MEN bara på matte! :> Sedan fortsatte det med två tillvars timmar till vilket för min del blev textil, Ja blev fittikvinn och årkade värkligen inte med min ekkliga/fula klänning mera så jag letade upp ett vantmönster och satte mig ner och började sticka istället! Nu sitter jag här och skall snart gå och lära mig geografi karatan vi skulle kunna tills imorgon! Sen tror jag att jag sätter på en Lost skiva till och ser 4 avsnitt till! Hejss!

YOU DON'T UNDERSTAND ME!

Inga kommentarer: