tisdag 4 november 2008

Breathless

Idag var det sista dagen av denna period, imåron buri 3 perioden! höni, snart ska ni se, så står vi där i finkläder och sminkade med betyget i handen och väntar på bussen så vi ska kunna ta sommarlov! snart! Idag fic vi ut bigge provet fick 9½ :> 3 periden för 8c innebär 6h geografi & 6h modersmål i veckan! usch va bra ämnen! :)
Idag vet ja int men ja har en konstig tanke i mitt huvud som säger att något är fel? Har haft den tanken sen jag kom hem från skolan nu, varenda gång telefon ringer blir jag rädd att någon ringer och säger att något har hänt någon som står mig riktigt nära! usch. men jag har suttit här sen jag kom hem skall snart se på tv och ha mys med wåfflan! YO!

denna låt tilldelar jag fannyochemma för dom är bässst!

Shayne Ward - Breathless

Inga kommentarer: