tisdag 11 november 2008

Måndag&Tisdag

Igår i skolan hade vi tillval, men usch värsta foto&film timmen ja ha vari me om! När vi sko bränn vår film på cd så vi skulle kunna få 60euro var för den SÅ HADE NÅGON SPELAT ÖVER DEN! :@ (nämner inga namn) men fyfan va sur man blir! Helena var snäll och skulle ringa till en datanisse och ha han att försöka hitta den. Hoppas! Efter skolan åkte jag till korsbäck där började Emma på med finska läxan men jag hade gjort den, duktig som jag är så jag satte mig när och läste upp alla konstiga namn kvinnor kan heta T.ex. Gunnevi & Aslög hur fan kan man ens döpa ens ungar till sånt? Men sedan ringde fröken Heidi och sade att hon hade städat skrubben färdigt så vi brummade dit på utan vantar och bara i shorts, där sökte vi i kläder hon inte skulle ha så fick vi ta det vi ville. Tack Heidi för kläderna! Sedan åkte vi hem med två plastpåsar medvespan kläder och började fundera på vad vi ville ha för mat. Det resulterade Mannagrynsgröten, mums! Sedan klockan 11 började vi färglägga bilder för vi hade ingen lust att sova men vi somnade till sist 23.40. På morgonen hade jag ingen lust att stiga upp, ville bara dra täcket över huvudet och stanna där. men man får inte som man vill hela tiden så jag steg upp motvilligt och vi började med att äta en stor portion mannagrynsgröt, sedan klädde vi på oss,sminkade oss och borstade tänderna. Skoldagen blev en plåga. jag var jätte trött och hängde inte alls med på timmarna. Usch jag hatar mitt humör när jag har sovit för lite, blir lättirriterad och sur. Men man får skylla sig själv när man inte kommer sig i säng. Nu har jag just ätit och väntar på att mamma skall komma hem från sin promenad så vi skall kunna åka till Dennis & Anna. Ikväll skall jag försöka lära mig 47 länder + 47 huvudstäder! Lycka till säger jag bara! + att ja saknar fammo!

nu; Dennis&anna
sedan; Geografi läxan + sova tidigt!

Inga kommentarer: