onsdag 12 november 2008

A little too perfect, a little good for me

Nu kommer jag just hem efter en lång och skön promenad. Länge sen ja va ute så det var skönt! Skolan idag blev tung och trög eftersom det är onsdag vilket betyder 7 timmar på 6 timmar. + att dom två sista är ihop dragna till 90 min. Men för våran del blev det modersmål i 90 min och det gick snabbt! för vi lagar ett grupparbete å de e kul :> Nu har jag huset för mig själv, mamma är på kurs och pappa är på möte, också ganska skönt. MEN usch va jag stör mig på grannar som inte ens hälsar på en när dom också är ute och promenerar och man seger hej så går dom bara vidare som om dom inte ens har hört :o dom kan man inte ens kalla grannar! Men nog pratat och skrivat här nu skall jag gå och lära mig mera länder och huvudstäder har 7 till som jag skall kunna+ sådana som var i början som jag har glömt bort. Cha!

Inga kommentarer: