måndag 3 november 2008

Måndag


Usch, varför kommer måndagarna så snabbt? Först en trög skolvecka och sen en hälg man knappt hinner med och sen måndag igen, min hjärna och kropp hinner inte med!

Idag var det en vanlig skolmåndag, började med foto&film.. fick min kalender färdig :>
Sedan matte, hissa x2 och till sist engelska. Idag på hissan blev det "brandalarm" Jag,daani och wilson var jätte snabba och var först till busshållplatsen, sen kom alla 8c:are och vi ställde oss på kö och allt ._. Sedan var det inte ens ett brandalarm :<> SEdan förklarade Ann-Catrine att det inte var ett brandalarm utan att någon amatör lärare hade tyngt på fel knapp då dom skulle tala i microfonen ._.. + att vi fick ut provet och jag fick 8½, usch vad jag är nöjd! :> På engelskan tittade vi klart filmen vi hade påbörjat. Sen efter skolan steg jag av vid storätaren och gick till Dennis&Anna. Dennis hade inte kommit hem än, så jag låste upp och satte mig ner vid köksbordet med ett stort glas juice och började laga matteläxan, sen satte jag mej ner vid laptoppen en stund. Sen kom dennis&isac hem så ja busade lite med isac, sen åt vi. Efter maten satte vi oss ner framför tv:n och myste med filten över oss, sen blev isac på bus humör pånytt så jag gick och busade med honom lite till då, tills anna kom hem så satte jag mig ner vid köksbordet och diskuterade allt mellan himmel och jord, sen sjussade dennis hem mej, nu sitter jag här och skall snart gå och se om det kommer något på tv ikväll, sen skall jag damsuga rummet och bädda nytt! YO!
btw, anna e såå söt!

Inga kommentarer: