måndag 13 april 2009

planer och ..

neeej, ja vill inte att lovet ska ta slut redan! Orkar inte med skolan!
Men jag får bita ihop i EN PERIOD till.. sedan, tamefaan är det SOMMARLOV! längtalängtalängta! På tal om sommarlovet, detta sommarlov blir jag också konfirmerad! Äntligen! så slipper man det! och så blir man ju 'torr bakom örona'! ;D Annars har jag och Emma några planer som vi ska göra i sommar! Vi ska bland annat.. Tälta på SÖU-rock, cykla till vasa, campa i en vecka.. inte en vanlig camping utan det ända vi får ta med oss är tältet och cyklarna.. sedan får vi överleva på våran fantasi! :D sedan ska vi också hinna med massor till! Till exempel vill jag att vi ska ta tåget till Tammefors eller Åbo.. men Emma är fortfarande kräsen! men jag ska övertala henne! :D

Idag har jag också hunnit vara på besök till min farmor! Och så var vi en snabb visit till ABC! Annars har jag bara suttit här och degat! Kom just på att jag måste hinna göra massor fören jag ska gå och sova! dock tog min bok slut idag så jag fastnar inte framför den och läser till 1-2! :D Och ni som inte vet så läser jag 'Twilight' böckerna :D jääävlar vad bra dom är! Ska ringa till biblioteket och fråga om dom har 3 boken imorgon, har dom inte ska jag fråga snällt av Mine's moster om jag får låna hennes! (:
Men nu väntar duschen! Cha pappersrullar!

slänger in en söt bild på min broders son som förgyllar min vardag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

E je bara SÖU-rock vartannat år ;)

Lollestreck sa...

hahaha :D
blond-jag !