onsdag 4 februari 2009

sanningen

Tänkte mig att jag skulle ha orken att skriva några rader här före jag går och läser på det 'efterlängtade' fysik provet. Jag tänkte inte språka om hur min dag har varit eller vad jag har gjort för det blir alldeles för lång tråkigt för er som har energin att klicka på lollestreck. Jag tänkte mer lätta på min propp fulla hjärna istället!

Förlåt om jag snäser åt du/ni/allihopa men jag har fullt upp att tänka på min familj och släkt att jag inte tänker på vad jag säger åt alla. Alla frågar hur det egentligen är med mamma och vad hon har egentligen för fel och kan man göra något åt det och hela rullen. Det är därför jag snäser åt er för när alla frågar om om och om igen så orkar jag inte berätta hela historien om om och om igen. Så ni som läser detta behöver inte fundera över det igen då.

Men jag kan säga att ja min mamma ska opereras och jag vet inte riktigt mot vad men hon har en växt i nedre magsäcken så hon måste ta bort en bit. Och ja det är nästa veckas Torsdag som hon läggs in på sjukhus och är antagligen där en vecka!

Men puss till alla som bryr er och förlåt ännu en gång att jag är arg och irriterad på er. <3

Inga kommentarer: