tisdag 27 januari 2009

vart försvann...

Mitt så kallade nyårslöfte gick faktiskt inte ett dugg bra! Vart försvann den Lolle som skulle ha roligt jämt som skulle vara galen som skulle leva sitt liv till fullo och vart åkte den Lolle som aldrig skulle planera sina helger när det ändå aldrig blir som planerat? Ring mig när ni ser den Lolle som jag beskrev just, för här är den inte!
Utan nu ser jag en Lolle som rätar upp sig på folk, som är i malax varje jvla helg och är inte det minsta galen.. ja ni vet, den Lolle ni ser varje dag. Det är just den Lolle jag inte vill vara?
Jag skulle faktiskt vara i malax denna helg också, men i sällskap med Emma, men förstås blev det inte som planerat! Usch ett mega stort minus till det, ja till allt som går fel i min lilla päronhjärna nu just! Så då bestämde jag faktiskt att jag skulle röra på mig och ta mig till korsbäck denna helg! En plan börjar gro i min skalle något som "jag och Emma skall.." deeam, vart åkte den Lolle som inte skulle planera?
Förlåt för mitt klago inlägg men min hjärna är fööör belastad nu just! Men idag höll jag mig underhållande med att titta Shrek 2 och 3, och igår kållade jag Happy feet!
Jag vet inte men jag har en känsla av att jag inte är den enda som blir glad av barn filmer? Men vad vet jag?

hade; Lolle

Inga kommentarer: