söndag 23 november 2008

Tråkig rubrik

Orkar inte uppdatera mera tycker jag men här kommer en kort sammanfattning.

fredag
Skolan som vanligt, hade Modersmåls provet som gick relativt bra, men man skall inte hoppas för mycket. Sedan klockan 3 när vi fick sluta kom Emma till mig. Vi satt på datorn och bara chillade. Sedan kom dennis&anna efter oss. Och klockan halv 7 åkte dom in till stan för att se Takida och sedan vara på krog. Så vi busade lite med isac sedan gav vi han mat och borstade tänderna sedan bäddade jag ner honom och sa godnatt. Han somnade snabbt för han var lika trött som jag var! Sedan satte vi oss framför datorn/tv och tittade på idol, usch att inte johan åkte ut! men tredje gången gillt, nästa gång åker han ut! Vi åt vindruvor och godis och sådant smått och gått. Sedan skulle vi gå och såva en stund men det slutade med att båda satt med varsin laptop framför sig i sängen och där satt vi tills klockan blev halv 4. För då kom dom hem, hahha! jag tror inte jag har haft så kul åt Dennis någongång! Fan han e kul då hane full! bl.a. skulle han bli surrogat mamma (dom som bär på andras barn) hahah, och så sa han att jag liknade på sandra 5 gånger :> Men vi ringde mamma och hon kom och hämtade oss. Vi bårstade tänderna och sedan gick vi och sova!

Lördag
Vaknade klockan 2 och var relativt pigg. Vi steg upp och åt mat som blev våran frukost. Sedan hoppade vi i duchen osv. Och klockan halv 7 kom elin och hennes mamma efter oss och vi begav oss till Boris för att sedan åka på dans till solf. där satte vi oss framför tv och började ta någon. men vi väntade tills elin hade ätit sedan begav vi oss till andré. När vi kom fram till andré var massor med folk där. Vi skrattade, vissa bråkade men det blev nog bra till slut. Sedan begav jag,elin,emma,jennie,mia,elli och salios till jennie eller det var meningen vi skulle gå dit men jag,emma och salios stannade på halvvägen och satte oss ner på marken och började kompromissa. Men dom andra begav sig till jennie, och dom skulle skaffa sjuss så inte vi skulle måste gå till lokalen. Men efter tpy 45 min eller något så började vi tre gå till lokalen iaf för ingen kom någon gång. Sedan ringer dom och frågar var vi är, då hade dom missat oss :@ så vi måstade gå ända till lokalen! ca. 5 km. När vi kom fram med bortdåmnade tår och iskalla händer började vi gå och prata med folk, sedan minns jag inte mer, iaf så fick jag blött i ögat men det ordnade sig när jag fick tala med fanyy! puss :* Sedan när dom stängde kl. 1 så gick vi sedan och pratade med mer folk sedan åkte vi till jennie och sova, vi somnade nog nästan med det samma!

Söndag
Vaknade av att jennie och emma vaknade. jag liggde halva natten och mådde dåligt så jag var trött när dom vaknade kl. 10. Men vi satte på tv och tittade på jims värld och sånt. Sedan åt vi och tittade på en film, usch va äcklig den var! Sedan kl. 3 kom emmas pappa efter oss. Vi åkte och tvättade bilen och sedan åkte vi hem till mig. Emma åkte hem och jag satte mig här och sedan tvättade jag min väska som inte var så fräsch! Nu har jag just försökt få i mig lite mat. Men nu skall jag gå och tvätta mina vantar och också inte är så fräscha. Cha!

Inga kommentarer: