måndag 24 november 2008

It’s a little too late for you to come back

usch kan man göra något annat än att hata måndagar? I don't think soooo! Skolan idag blev en plåga efter den andra! Först vaknar man 10 minuter före bussen går, great! Sedan på foto&film fick vi reda på att våran film va totalt bort, int ens datanissen hitta den :@ ännu mera greatare! Sedan på geografi planerade vi interrailresan, det var väl ända positiva idag. Sedan hade vi gymnastik x2, jag brukar tycka om gymnastiken men idag hade vi basket och det är en sak ja faktiskt inte tål!
åjj blöbb va ja e negativ idag dåå :<
Men kommer hem äter något och sedan satte jag mig ner här, sedan kom jag på att jag måste läsa på geografi provet idag. Orkade inte det så jag gick på en promenad istället och nu sitter jag här på nytt. Men nu tycker jag faktiskt att jag måste börja läsa!
Och jag läste just Fannys blogg och hittade denna underbara låt.
Beyonces-If I were a boy

btw, idag fick jag reda på allt jag hade gjort på solf, oj usch. ja skäääms!

nu; prov,kläder och sova tidigt!

hade; lolle

Inga kommentarer: