tisdag 18 november 2008

Jag kan inte förstå

Jag kan inte förstå varför vissa människor kryper in under skinnet på en - och stannar där. Man träffar en person - blixtar och dunder, magiska under - och sedan försvinner de lika snabbt som de kom och lämnar ett gapande tomrum efter sig. Så om man plötsligt får chansen att vinna tillbaka den personen, gör man inte det - och till vilket pris som helst..?

den hummade jag ihop på bussresan hem, men men. Idag har vi tisdag vi börjar med en 'rolig' matte timme och sedan en ännu 'roligare' finska timme. Vi gick igenom nytt i både och. Sedan hade vi religions prov på studiehandlednings timmen, jag var duktig och kunde alla evangelierna och söka i bibeln osv. Sedan geografi x2 och till sist Modersmål, usch jag fattar inte hur jag skall klara gegga eller modersmål provet? Massor med kartor i geografi och massor med text i modersmål ;< usch, fyy på Tina & Petra!
Men nu har jag just ätit och skall snart gå och reda upp lite i rummet för mamma har också varit lika duktig som jag idag och har satt upp min nya hylla! yes, äntligen. Sedan måste jag börja läsa på modersmål provet, men först skall jag ladda ner musik!

nu; musik,rummet & modersmål!

Inga kommentarer: