söndag 12 juli 2009

detaljering!

Gårdagen i mer detaljer kommer hääär:
Vaknade av att mamma ringde och frågade om vi skulle komma med på k-stad marknad, och att dom startade från malax NU.. dunkade i emma en gång och sa att vi hade 20 minuters fixnings time! Rusade som galningar.. dock tyst eftersom alla sovd i huset! Meen vi är snabba jävlar så vi hann till och med äta :o haha :D
På marknaden hittade jag bara en ring som mamma köpte åt mig, och såklart.. SOCKERVADD! ett måste att köpa är det finns! ästa gång.. konstens natt! längtar! haha, neej får inte låta desperat! :D
Och när vi skulle åka hemåt så direkt jag satte mig i bilen somnade jag, så jag sov hela vägen till korsbäck! Men väl hemma i korsbäck åt vi och sedan hade jag lust att bara dra täcket över huvudet och ssssova! Men så blev det inte!
Vi började sminka oss och laga håret och välja kläder och allt, sedan klockan 9 åkte vi till heidi och var där typ en halvtimme innan annika sjussade oss till fagerö.
Orkar inte berätta med där gick vi mest runt och pratade och skrattade och jaa.. levde! :D Klockan 2 sjussade sören och björn oss till korsbäck, kom hem och då skulle ju emma se en film ;p meen, jag somnade efter 20 minuter ;)
Idag har vi mest varit i korsnäs, åkte dit halv 3 efter att vi vaknat på glass och åkte hem 5, åkte sen dit igen klockan 10, och då CYKLADE vi :D vi åkte till Mikael och såg en film sedan cyklade vi hem igen! Och nu sitter vi här!
Men men, vi hörsss!

ps. Själva tråden som håller fast min tandställning har brakat på två ställen :o märkte det idag när jag kände att en av trådarna skärde in i tandköttet :o iiiuh! Men mamma skulle skaffa en akuttid till mej imorgon! yaaauuyj!

Inga kommentarer: