onsdag 17 juni 2009

virvalnde tankar plus lite uppdatering

Nu när du äntligen kommer hem, kommer du hem som en stormvind. Du tror att allt är som förr! Men jag ska säga dig att det har förändrast, jag har förändrast och framför allt du har förändrast! Jag som hade sett framför mig att denna sommar skulle bli underbar med dig! Men nu har jag helt andra planer! Nej nu måste jag snart ringa och väcka fanyy så jag får mitt huvud botad mot alla frågor!

Sådär annars var konfirmationen uuuber bra! Fina smycken, pengar, blommor och andra stuff fick jag :) Sedan följande 48 timmarna var jag och Emma uppe i 5 timmar resten såv vi :D hahaha, vi har blivit zooombiiies! Efter det har vi hunnit vara på lan, blivit hög av regn, pissat på åkrar, sovit på golvet och kommit på fågelmåsarnas hemliga plan! :D 'dom tänker ta yvi världen medans vi sååver' hahah :D vilka funderingar man får när klockan överskrider 4 på natten/morgonen!
Nu ska vi gå och bårsta våra vita tänder och tvätta våra sminkade ansikten och sedan ta våran skönhetssömn! GODNATT!

Inga kommentarer: