fredag 1 maj 2009

stolt lolle!

gaaah! Idag fick jag äntligen en av mina önskningar uppfylld! JAG VAR MED I BIL PARADEN !!! :D

Först sjussade mamma oss till BDB och så blev vi tvugna att vänta där en stund tills bilarna började komma när vi såg att valianten kom blev vi smått närvösa för vi var tvugna att hoppa in i bilen på 5 sek! så vi inte skulle hamna så långt bak i raden! HELL YEAH !! vi klarade det! det hann faktiskt bara köra om 2 bilar! stolta är vii! Sedan åkte vi till Vasklot för att stå där i 45 min. Gick mest runt och tittade på bilar sedan var det dags att åka förbi torget osv. hahha.. man kan inte säga mer än att man kände sig jäävlit iaktagen! men fan så kul! Sedan åkte vi till stenhaga och alla bilar parkerade (dom som hade rum iaf) Gick där runt och snackade med alla 'raggare' :D Vi blev trötta så vi satte oss i bilen och sen sjussade dom oss till torget för vi skulle köpa SOCKERVADD<33, men dom åkte vidare till ABC för att köpa mat.. sedan träffade vi tobias och co. pratade med dem, sedan kom mathias också.. hahha.. häckade mörkhyade och dom som hade långt hår en stund tills vi gick bakom Hesburgar för att prata med jimmy och co. För att vi sedan skulle åka hem med dom.. MEN NÄÄÄ! dom hade plockat upp lågge så vi hade inte rum med dom :@ där stog vi med mathias och hade ingen sjuss hem.. GREAT! men sedan ringde han till madde så vi slapp hem med hon och toffe (Y)

Nu har vi just ätit och försöker komma på något att göra ikväll! btw, jag SKA ha en amerikanare när jag blir stor! vitto va nice!

Men nu ska vi gå och se tv, cya töntar!

Inga kommentarer: