måndag 11 maj 2009

onödigt!

Detta blir ett snabbt och onödigt inlägg!
Idag fick vi ut engelska provet fick 6½ haha, jag suger på engelska! Men vem tänker på gramatik när man pratar med en engelsk språkig människa? Inte jag iallfall! Och jag är faktiskt ganska stolt för när jag skrev provet hade jag 'feber' neråt! 34.8.. nice!

Och idag blir det att plugga på kemi för 5! Har prov imorgon och tycker jag kan faktiskt relativt mycket! Men man kan det här hemma, när man får provet framför sig så får man blackout och allt är puts väck!

Måste nog slita mig från alla bloggar och sidor nu och gå och läsa! + att jag måste kunna finska meningar tills imorgon och plus att jag ska ha klart ett foto&film projekt som jag inte hann med på lektionerna! Och det ska vara in imorgon och jag har inte ens börjat! Men jag tror att jag ska skylla på att jag inte hade någon skärare hemma och fick inte kanterna raka! Smarthead! Puss hej leverpastej!

Inga kommentarer: