tisdag 12 maj 2009

hääppyyy lolle

phaaah :D jag är glad! Men jag vet inte varför? Bara går och ler för mig själv! haha, pappa skickar väl mig snart till ett dårhus! Men fan vad bra om alla dagar skulle vara så! Men nog snackat!

Idag var jag och skötte Isac medan Anna städade lite i den nya lägenheten dom flyttar till i helgen! När jag och Isac var trött på att sparka boll och leka med bilar, gick vi ut och gå.. HAHA, när vi gick om en man och en liten unge i barnvagn frågade ungen vem det var och pekade på oss, haha hörde bara mannen svara, det var en mamma och ett barn! HAHAHA.. där stog jag på trottoaren och gapflabbade, om isac hade varit större hade han nog skämt ögonen ur sig!

Jag har också hittat nya låtar jag lyssnar dag in och dag ut! Sonja Aldén haha hur lågt? Men hon skriver så underbara texter och hennes sångröst är ett stooort +! Har skivan så när jag inte är på datorn så lyssnar jag på den! Så snart när jag lyssnat några dagar kommer jag väl slita av mig håret om jag hör en av hennes låtar igen!
I helgen drar jag också till Tammefors, kul kul. Men det värsta är att jag missar åminne öppningen men men det kommer fler gånger! Och så tar vi det på MOLPE ÖPPNINGEN! längtaar! Men nu måste jag fixa mitt projekt iallfall så långt jag kommer utan skärare! Ciao pussgurkor!

Inga kommentarer: