måndag 4 maj 2009

ännu mera pank!

Har kommit hem nu, rusade genom alla butiker i ösregnet! Fast det regnade där ute fick jag jätte varmt, såg säkert skit ut när jag kom med öppen jacka mitt i regnet! :D
Men hittade mina två presenter och så blev det en ny bikini! Gick även genom andIamo, men jag fick nog bara drömma vidare!

Nu sitter jag och lär Emma matematik, lustigt lustigt! Jag känner mig uuuber smart!
Har matematik prov imorgon har inte räknat eller läst men jag tycker jag kan det relativt bra så det får duga!
Nu när mamma skulle sätta på tv:n poffade det till och sedan började det lukta bränt och rutan blev svart, jaha nu hade man ingen tv heller! Måste väl nöja mig med min uber lille yellow fellow! Men nu väntar duschen och sedan ska jag paketera in presenterna! cha flodhästar!

Inga kommentarer: