lördag 2 maj 2009

ändringar och morgondagen!

Försökte ändra lite lay out, behövs ju lite somrigare nu när den efter längtade sommaren har äntligen kommit! Vill bara att det ska vara en ny dag nu så man får sätta sig i solen!! Gjorde en bild på 5 minuter också för det kommer en film jag ska se om 5 minuter såå det blev lite snabbt!

Imorgon har jag skriba lektion klockan 11 också.. suck! Men bäst att bita igen börjar vara sista gången också! kanske näst sista nu? FAAN VAD SKÖNT! så blir man torr bakom öronen! Sedan ska jag försöka tvinga med mamma till stan och betala lite kläder åt mig! Är faktiskt i behövande! Resten av dagen ska jag soola! :) Det skulle bara fattas att det är mulet imorgon! Men nu måste jag springa efter mitt täcke och krypa ner i soffan framför en chips påse! Cha mysisar!

Inga kommentarer: