söndag 19 april 2009

vrålåk

Tjoo alla vårälskare!
Idag är mitt humör på topp, fast jag var tvungen att släpa upp mig klockan 10! Jag och Emma åt frukost och spelade kort! (Emma hatar kort, men jag lärde henne ett nytt ett förra helgen och nu tänker hon bara på kort) :D Sedan kom Mine och hämtade mig så begav vi oss till Kyrkhemmet! HAHA, fölåt prästen för att vi är så omöjliga med dig! :D Det kan inte vara lätt att hålla reda på ca 40 elever, och dessutom prata om så tråkigt som religion! men men, Emma for hem runt halv ett och nu kom jag in från terassen, faan vad skönt när solen skiner och dessutom om man sitter där det är le.. MUMS! vill bara att 5 veckor ska gå nu så det blir sommarlov!
Jag och Emma började också spela sims igår efter en allt för lång paus, och nu kan jag nästan inte slita mig från det! Våran helg har bestått av Socken-stugan! Lame men det var bättre än att sitta hemma och känna sig osocial! Daani sjussade också hem oss igår kväll med traktorn haha, pappa stod därute och rökte när vi kom och när vi gick så sade han: HITTA INT NI NAJN BETÄR SJUSS? utan to na tådde vrålåk!

Men nu ska jag gå och njuta av vårsolen, och hoppas inte att det kommer mer snö! Puss töntar!

Inga kommentarer: