lördag 4 april 2009

This is the end for you

Nu tycker jag du ska ta dig i kragen och slutar och klagar! Eller vad är det du gör? Klagar kanske inte är det rätta ordet? Vad det än är du gör börjar jag bli jvlit trött på det!
Först sitter du och "klagar" och sedan efter en timme är du som om det är ingen fara om han gör si eller så ? Bestäm dig! Och du ska veta att det inte bara är jag som börjar se sneda blickar åt ditt håll utan folket runt om dig också! och så kommer dom och frågar mig, vad fan ska jag svara? ja eller nej?


Och ni är inte bättre ni! Jag vill nästan att det ska gå rakt av nu! Jag är trött på att stänga in mig i mitt rum med kudden över huvudet! Men det är svårt att sluta nu efter alla dessa år men försök och tänk på andra i er omgivning!

nu orkar ja int sitt här mera!
Cha syltburkar!

Inga kommentarer: