torsdag 23 april 2009

isbitspåse

Jag har känt mig väldigt rastlös dom senaste dagarna, suttit inne och degat fast det har varit super fint väder! Men om man tar sig ut, vad ska man göra? Gå runt huset och räkna grässtrån? Om man läser blir det för kallt, om man solar blir det tråkigt till slut och om man går ut och går blir man bara irriterad på alla kärringar som tittar ut och glor elakt! (och ja, det är så det går till i Havras)

Funderar om jag ska ta tag i rummet som nästan är o bebyggt, av alla kläder som har inkräktat golvet och sängen! Ooh, nu kom jag på att jag har isbitar i frysen! Haha, det är faktiskt gott att sitta och knapra i sig sånt när man godis strejkar!
Glömde att säga att Mamma åker på tisdag till Helsingfors för att prata med en professor, får se hur det går! Här hemma håller vi iallafall alla fingrar och tår!

'nu är jag så arg så jag skulle kunna hoppa upp och bita mig nånnnnstans!' HAHHA!
best idag! Cya tråkmånsar!

Inga kommentarer: