onsdag 18 mars 2009

ingen ihjäl slagen pappa (än så länge)

JAG BLIR SÅ ARG! vaknar som stendöd (Emma blev tvungen att anstränga sig för att få upp mig)!Var trött hela vägen till skolan men efter lite kram kalas med mina vänner blev jag på relativt bra humör! Timmarna flöt och jag blev på allt bättre humör!
Men då kom Engelska! Förr längtade jag nästan till Engelska lektionerna men nu när allas våran Margareta har opererat knä så har vi fått någon annan!
Hon hatar mig! Och jag hatar henne! Hon ignorerar mig fullt ut! Som när hon förhörde läxan tog hon upp allihopa(förutom jag) en gång och sedan sa hon "jamen, då har alla svarat en gång!" Jag utbytte en blick med min pulpet-kompis till vänster alltså Daani, och sedan utbrast jag NÄÄÄ, int jaag! och då svarade hon "Ojdå, louise satt du där du" så tittade hon oskyldigt på mig, jag är 110% att hon "glömde" mig med flit! Så hon fick mitt toppen humör att sjunka till 0 tillbaka!
Och stackars Merja som fick stå ut med mig sedan på special slöjd! ååh, kan inte Margareta komma tillbaka NU! Men nog snackat om läraren!
Efter skolan tog jag bussen som går via HVC och steg av där för att jag skulle till astmaläkaren! äntligen gick det fram (efter 3 ggr) att jag bara behöver blå ventoline! Fast jag har sagt det hela tiden har jag blivit tvungen att ta flixotide! Takida och The killers har fått mig på bra humör nu, TACK för annars skulle jag säkert slagit ihjäl pappa när han frågade om jag kunde plocka ur diskmaskinen!

hade;
Lolle

Inga kommentarer: