fredag 20 mars 2009

entertain

Jag tycker det är mysigt att höra någon annan såva ? HAHAHA, jag låter lite pervo :D men den jämna andningen ? och tv:n brus i bakgrunden! det kom jag på nu för jag har aldrig tänkt på det förut för jag somnar alltid först eftersom jag somnar på 3 sek! myser framför singing been med godis men emma somna! ska väck upp henne när det är slut så går vi upp å bårstar tänderna och sedan och sova!
Har jag sagt föresten att jag har levt utan plattång i två och en halv vecka! fan jag är stolt! Ni kanske tycker jag är dumihuvudet som tycker att två och en halv vecka är mycket, men det är mycket för ig för jag plattar typ håret 3 ggr per dag. Men jag slog vad med anna att jag skulle klara det! EGD! jag vann! Men nu ska jag sätta blicken på tv rutan och inte data skrämen!

Cha päronskallar!

Inga kommentarer: