söndag 8 mars 2009

två små töntar i laihela

hahha, kom hem fö typ en halv timme sen, helgen i laihela har varit otroolit kul.. fast vissa människor tänker säkert att vi måste vara knäpp eftersom vi bara har varit på kattutställing men låt gå. tänker inte skriva något mer nu för nu måste jag aktivera mig! duschen och pusslet väntar! och nu märkte jag att mamma har tagit hem csi miami sesång 2.. gaaarh, ja e kär! Men ja, en händelse måste jag bara dela av mig, i lördags gick jag och emma till laihela city, vi hittade en k-affär och gick in och "lånade" lite hårgele och hårspray eftersom vi hade glömt vårat i veikars sedan när vi kom ut igen såg jag en halpa-halli skylt så vi traskade dit och gick till "karasidon" och letade "karatröjjor", hahaha.. tro det eller ej men vi köpt faktiskt varsin :D men nu väntar duschen!

Inga kommentarer: