fredag 13 mars 2009

destiny

Idag när jag traskade hem från bussen (20 meter, hahha) hade jag bara en tanke i min päronskalle, 'måste städa rummet före jag åker någonstans ikväll' när jag kom hem och skulle öppna dörren till rummet blundade jag nästan så jag inte skulle få en hjärtattack av alla kläder som låg på golvet och vad mötte jag? ett städat rum, inte ett litet plagg på golvet,dammsugat,dammat och jvlit rent! Jag stannade upp och var tvungen att tänka om jag hade städat före jag åkte till skolan, men efter 3 sek kom jag fram till att jag aldrig skulle hade hunnit det! så jag ringde till min käre mor och frågade om hon hade städat eller om vi hade anlitat hembiträde ? vilket alternativ tror ni hon svarade? absolut hembiträdet ! hahha, iallfall inte denna gång, hon svarade självklart att hon hade städat! aaargh du är bäst mamsen! Nu är iaf ett problem ur världen kvar återstår bara du!

hade;
Lolle

Inga kommentarer: