tisdag 31 mars 2009

Dead and gone

gaah, äntligen fick jag tangentbordet att funka! tog mig cirka 4 timmar! Man brukar ju säga våld löser allt, haha.. Fitti lolle löser allt! :D Tekniken är inte precis min starka sida!
Hur fittit känns det inte när 400 bilder försvinner på en sekund? FITTIT!
Botniahallens,skolans och helgens bilder har "kasta väijve". Och jag har mig själv att skylla! Men jag ska prata snällt med Carro och Mikkan som tog bilder i botniahallen och kanske mikkan har några bilder från helgen! Och ni som läser detta, om ni har bilder, så skicka miiig! ;>
Nu har jag just haft ett träningspass och kommer just ur duschen! Nu ska jag fortsätta att laga bilder på CD-skivor, för jag misstänker att min dator kastar också snart väijve! Hej leverpastej!

Ps, flera videor är på kommande!

Inga kommentarer: