tisdag 24 mars 2009

5 minuters buy time!

Knappast någon som hänger med så pass bra i min ointressanta blogg att ni minns den där tunikan som jag läggde upp en bild på ? nåja, strunt samma! men den tunikan blev min idag! fattar ni hur glad jag blev när mamma kom hem med den ? Jag ringde till henne igår i sista sekund och sa åt henne att springa snabbt som sjutton till ginatricot efter den! och hon sa 'nej det hinner jag inte med vi ska packa ihop nu och sen åka till båten!' och med den där bestämda rösten så jag slutade att drömma om den! Men hon hann och hon är bäst! :)
Längtar tills 20 april då det kommer till Vasa ska börja spara pengar nu så jag har flera hundra lappar att bränna bort! haha, jag låter patetisk!
Tro det eller ej men idag när jag checkade i en tidning så såg jag en ben/röv övning som var bra så jag satte på mig tränings kläderna och gjorde den, fan vad tungt! Det var bara benen som arbetade juu! Så nu har jag kram i dom! haha, får väl kalla mig själv som pojkarna i skolan kallar mig 'spitchiarm' haha!
Men nu väntar tv:n! Hej hopp igelkott!

min kära tunika! (& halsbandet!)

Inga kommentarer: