måndag 23 februari 2009

wobble

ingenaning vad jag ska skriva? huvudet bara bubblar, hej vänta inte bara huvudet HELA kroppen bubblar! En bättre sportlovsbörjan kan man nog inte få som jag fick! Och det har jag mina vänner att tacka! och fölåt ännu en gång för alla som blev utsatt för mig i lördags det var inte meningen, men men vad gör man ?

HAHAH, och en sak är säker! jag kommer inte att våga se dig i ögonen efter det här! men smygtitta kan man juu! ;>

men men tillbaka till livet! hmpf, vilket liv? nämen, försöker titta en film nu men jag drogs till laptopen för att skriva ett lyckligt inlägg! Och imorgon blir det Simpsiö med emma och solf? tro det eller ej, men de e sant! Dom ordnade så trågiga slalom resor från malax så vi hänger med till simpsiö då med solf, säkert går det också!
slutar detta inlägg med ett väldigt klokt citat!

Låt det förflutna vara förflutet
Lämna också framtiden ifred
Lev i nuet !

Inga kommentarer: