onsdag 11 februari 2009

porcelain

Jag känner mig alldeles tom och uttryckslös. Vet inte alls vad jag ska skriva om. Men en sak är säker det är att timmarna kryper fram som några jvla slöa sniglar! Det känns förj*vligt att inte veta hur det har gått eller hur det går. Mamma ligger på "uppvaknandet" för när det är en narcos operation så är man helt borta det första dygnet, men pappa ska snart ringa till T3 och se om dom har någon information åt oss.

Men som sagt jag är tom i huvudet för huvudvärken tar upp all plats, det är sällan jag har huvudvärk, cirka 2 ggr i året? Men när jag får det dom få gångerna är det som om alla jordens stenar skulle skaka om i huvudet. Jag tror jag förblir hemma imorgon för vi har någon friluftsdag så jag stannar hellre i sängen! men nog talat (eller skrivet egentligen!)

ALLA håller tummarna,fingrarna och tårna för att allt har gått bra! puss på er! <3


hade; Lolle

Inga kommentarer: