tisdag 6 januari 2009

sista jullovsdagen är kommen

Det är mycket roligare att blogga nu när bloggen har uppdaterats, men iaf. Denna sista dag på jullovet har jag tillbringat med några kära släktingar. Klockan 12 åkte jag och mamma till Dennis,Anna & Isac. Jag lekte bl.a. kock och snickare med isac, haha och ett tag var jag racerförare också! Det är alltid "håll i gång" när man är med isac, man kan ta fram sin barnsliga sida!
Sedan hann vi bara hem så gick vi till Anita. där var Erik,mormor & gjördis (okej, jag kan erkänna att jag inte vet hur sista namnet skall stavas) men iaf har suttit där och druckit julmust och tittat på saltkråkan, chill chill.
Idag fick jag också en utökning i min tomma plånbok, okej det var 10 euro men iallfall. Bingolotten jag fick av Erik gav en vinst iallafall! Men nu skall jag knalla iväg i duschen sedan ska jag gå och sova jätte mega tidigt för imorgon börjar skola. Usch, men det är väl bra att komma i den vanliga rutinen igen!

en smutsig puss;
Lolle

Inga kommentarer: