lördag 6 december 2008

Minttas kohår

usch min årk att skriva blogg är på minus 5. Men ändå har jag så tråkit så jag måste sxkriva av mig, eftersom emma laddar upp bilder på bilddagboken har hon inte tid att lyssna på mina idiotiska funderingar. Men jag förstår henne till 110% för hur kul är det att lyssna på en människa som sitter och funderar varför det inte regnar in från skorsstenen (?)

Igår gick skolan relativt snabbt, efter skolan åkte jag till min kära vän emma skinnars. Vi åt ett litet mellanmål sedan satt vi bara där uppe och satt på daton. Men sedan fick båda en stark lust att titta film såå vi gick ner och satte oss framför filmen HARDBALL, ojj fan bra, men mitt smink for bårt när g-baby dog, nååh han som var så söt. HAHa åå jag och emma km fram till att negerbarn är mycket sötare än vita ;> *men bara vissa* :p sedan satt vi på daton till halv 2, sedan gick vi och tota.

Idag vaknade man av att emma sa "klocko ji 10 seda" jag "ska vi i körcho??"
emma "jaa" jag " kill me someone!" ahahaha seda steg vi upp och så sjussade emmas farfar oss ti kyrkan. Efter kyrkan fick vi en upgift att släcka alla ljusen. Men sedan blev vi indragna i något anat också, där man stog med varsit ljus och sjöng nationalsången. btw, Grattis Finland på självständighetsdagen!
När vi kom hem satte vi oss ner här och här sitter vi ännu, men nu tror jag att emma är klar med bilderna såå nu kan jag lägga min energi på hennes hjärna istället och inte på eran :>

hade;
lolle

Inga kommentarer: